پنج هزار و ۶۴۰ نفر در خراسان شمالی برای مسکن متقاضی شدند

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: پنج هزار و ۶۴۰ نفر در استان با ثبت نام در طرح جهش تولید مسکن، متقاضی خانه شدند که بیشترین آن در شهر بجنورد است.
کد خبر: ۱۰۰۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱ 01 November 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی،قاسم قاسمی اظهار داشت: ثبت نام از متقاضیان طرح جهش تولید مسکن در ۱۰ شهر استان در حال انجام است و تاکنون در آشخانه  ۶۹۶ نفر، اسفراین ۸۰۱ نفر، ایور ۴۳ نفر، بجنورد ۲ هزار و ۷۹۲ نفر، تیتکانلو ۱۱ نفر، جاجرم ۲۰۷ نفر، درق ۷۰ نفر، راز ۲۶ نفر، شیروان  ۸۳۵ نفر  و گرمه ۱۵۹ نفر در سامانه ثبت نام کرده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در سال نخست اجرای طرح جهش تولید مسکن قرار است ۱۲ هزار واحد مسکونی برای خانواده های بدون مسکن ساخته شود.

وی افزود: در این زمینه تامین ۷۰۰ هکتار زمین در فاز اول جهت تولید مسکن در استان در حال انجام است که تاکنون ۱۷۰ هکتار زمین تامین شده و تامین مابقی زمین ها در حال پیگیری است.

وی گفت: در هر شهری که راه و شهرسازی در آن زمین ندارد، مدیر شهرستانی باید از روش های مختلف مانند شناسایی زمین موجود الحاقی به شهر و زمین قابل تغییر کاربری در کمیسیون ماده پنج پیگیری های لازم را انجام دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: با همت دولت، قرار است در مدت چهار سال، ۴۶ هزار واحد مسکونی در این استان ساخته و تولید شود که در این صورت به نرم کشوری نزدیک خواهیم شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار